Ze stron banków:

FANB-2019-baner-www2

Bankofon


Bankofon umożliwia klientom Banku uzyskanie za pomocą aparatu telefonicznego informacji o bieżącym stanie rachunku 24 godziny na dobę. Informacja ta generowana jest automatycznie i bezobsługowo.



Pierwszoplanowe cechy i funkcjonalność:

  • informacja o stanie rachunków klienta przez telefon,
  • zestawienie wszystkich rachunków klienta,
  • informacja o ostatnio wykonanych operacjach na wybranym rachunku,
  • możliwość zastrzegania karty bankomatowej,
  • realizacja przelewów i płatności,
  • informacja o usługach banku i aktualnych informacjach dla klientów,
  • bezobsługowa praca 24 godz. na dobę,
  • kolejność pozycji menu definiowana dynamicznie wg preferencji banku,
  • hasła zabezpieczające przed niepowołanym dostępem (PIN) przypisane dla klienta lub jego rachunków.


Każdy klient Banku może być użytkownikiem programu BANKOFON. Jedyne warunki do spełnienia to: korzystanie z telefonu z wybieraniem tonowym (w domu, pracy, budka telefoniczna) i przyznanie przez bank hasła dostępu do wybranych rachunków.

Wymagania sprzętowe po stronie banku to komputer klasy PC z systemem Microsoft Windows, kartą dźwiękową i modemem posiadającym opcję Voice. Zastosowanie programu ma na celu podniesienie jakości świadczonych usług oraz odciążenie obsługi bezpośredniej w siedzibie banku.