Aplikacja mobilna Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankwości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich intergralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne z standardem Apple w wersji dla systemu iOS oraz Google dla systemu Android. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Udało nam się przy tym zachować nowoczesny wygląd aplikacji, stworzonej specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej.
Proponowana aplikacja pozwoli klientom korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Dzięki nowym funkcjom banki w stanie zaoferować klientom unikalne możliwości podczas korzystania z bankowości internetowej. Aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

Pierwszoplanowe funkcje aplikacji Nasz Bank
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
 - wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
 - weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
 - lista rachunków, lokat, salda, informacje,
 - lista kredytów, opis, harmonogramy spłat
 - historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
 - przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, sm@rt wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
 - przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
 - usługi BLIK (płatności za zakupy, wypłaty w bankomatach),
 - szybka pożyczka,
 - smartKARTA (wypłaty z bankomatu bez kart),
 - logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
 - wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące
 - kosztów dla banku i klienta),
 - mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
 - doładowania telefonów komórkowych na kartę,
 - geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku).
 
Autoryzacja mobilna
Aplikacja Nasz Bank, jako element systemów bankowości internetowej, może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemach. Autoryzacja mobilna zastępuje jednorazowe hasła wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. 
Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem. 
Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH, które nie generują kosztów dla banku klienta. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
SmartKARTA
SmartKARTA w Aplikacji mobilnej Nasz Bank pozwala klientom szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach banku spółdzielczego. Dzięki funkcji smartKARTA można wypłacać gotówkę z bankomatu bez użycia klawiatury (bez dotykania bankomatu). Transakcję wypłaty gotówki klient zleca w aplikacji i potwierdza w Aplikacji mobilnej Nasz Bank po zeskanowaniu specjalnego kodu QR z ekranu bankomatu.
Zobacz stronę www.smartKARTA.pl 







