Odwiedź naszą stronę facebook    Odwiedź nasz kanał YouTube  Zadzwoń do nas Napisz do nas    FANB - Forum Administratorów Novum Bank

 Odwiedź nasz kanał YouTube FANB - Forum Administratorów Novum Bank

Zadzwoń do nas Napisz do nas 

 

Dołącz do naszego zespołu

 

 



 

 

 

 

Dołącz do naszego zespołu

 

 

Kandydatów prosimy o załączenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej klauzuli: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM sp. z o.o. w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego oraz w przyszłych rekrutacjach, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO).

Wysyłając aplikację, kandydat potwierdza, że zapoznał się z obowiązkiem informacyjnym Administratora Danych, dotyczących przetwarzania danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym.

 

Konsultant w Dziale Help Desk

Ogłoszenie ważne do 30.09.2025 r.

O stanowisku:

Poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta Help Desk, odpowiedzialnej za telefoniczne wsparcie klientów banków w zakresie bankowości internetowej, mobilnej oraz kart płatniczych. Praca zgodna z obowiązującymi procedurami i standardami jakości.

Zakres obowiązków:

  • Obsługa połączeń przychodzących oraz udzielanie pomocy technicznej klientom banków.
  • Wsparcie konsultacyjne w zakresie funkcjonowania i konfiguracji systemów.
  • Przekazywanie informacji oraz sugestii do odpowiednich działów w firmie.
  • Zapewnienie terminowej obsługi zgłoszeń.
  • Udział w wewnętrznych szkoleniach rozwojowych.
  • Praca w systemie zmianowym.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Umiejętność jasnej i otwartej komunikacji z klientami oraz współpracownikami.
  • Zdolność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Dobra znajomość obsługi komputera.
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej.
  • Odporność na stres i umiejętność działania w sytuacjach wymagających.
  • Proaktywne podejście oraz orientacja na realizację celów.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w Call Center, Contact Center lub w obsłudze klienta.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Podstawowa wiedza z zakresu bankowości lub doświadczenie w branży.
  • Znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Niezbędne narzędzia do pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
  • Dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Możliwość współfinansowania dalszej edukacji.
  • Samodzielność w codziennym działaniu.
  • Udział w integracjach i spotkaniach firmowych.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (MultiSport, MultiLife i inne).
  • Ogłoszenie ważne do 30.09.2025 r.

    O stanowisku:

    Poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta Help Desk, odpowiedzialnej za telefoniczne wsparcie klientów banków w zakresie bankowości internetowej, mobilnej oraz kart płatniczych. Praca zgodna z obowiązującymi procedurami i standardami jakości.

    Zakres obowiązków:

    • Obsługa połączeń przychodzących oraz udzielanie pomocy technicznej klientom banków.
    • Wsparcie konsultacyjne w zakresie funkcjonowania i konfiguracji systemów.
    • Przekazywanie informacji oraz sugestii do odpowiednich działów w firmie.
    • Zapewnienie terminowej obsługi zgłoszeń.
    • Udział w wewnętrznych szkoleniach rozwojowych.
    • Praca w systemie zmianowym.

    Wymagania:

    • Wykształcenie minimum średnie.
    • Umiejętność jasnej i otwartej komunikacji z klientami oraz współpracownikami.
    • Zdolność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów.
    • Dobra znajomość obsługi komputera.
    • Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej.
    • Odporność na stres i umiejętność działania w sytuacjach wymagających.
    • Proaktywne podejście oraz orientacja na realizację celów.

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w pracy w Call Center, Contact Center lub w obsłudze klienta.
    • Prawo jazdy kat. B.
    • Podstawowa wiedza z zakresu bankowości lub doświadczenie w branży.
    • Znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • Niezbędne narzędzia do pracy.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
    • Dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
    • Możliwość współfinansowania dalszej edukacji.
    • Samodzielność w codziennym działaniu.
    • Udział w integracjach i spotkaniach firmowych.
    • Atrakcyjny pakiet benefitów (MultiSport, MultiLife i inne).

 

OFERTY PRACY

Jeśli chcesz z nami pracować, sprawdź nasze aktualne oferty pracy i aplikuj na wybrane stanowisko


REKRUTACJA

Proces rekrutacyjny składa się z kilku etapów, które pozwalają nam lepiej się poznać. Na każdym z nich możesz liczyć na konstruktywny feedback – wierzymy, że szczerość i otwarta komunikacja to podstawa dobrej współpracy.

CO NAS WYRÓŻNIA

Jedną z naszych najważniejszych wartości jest zapewnienie bezpieczeństwa i profesjonalizmu w realizacji zadań zarówno wewnątrz firmy ale również we współpracy z naszymi Klientami i Partnerami biznesowymi

 

 

 

Dołącz do naszego zespołu!

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ADMINISTRATORA DANYCH

W związku z rozpoczęciem z dniem 25.05.2018 r. stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej Rozporządzenie), informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, ul. Spokojna 9A, zwanym dalej NOVUM, tel. 86 216 98 00, e – mail: sekretariatnovum.pI, WWW: www.novum.pl.

2. Inspektor ochrony danych: Aleksandra Żebrowska-Zaprzałka, tel. 539 087 189, iodnovum.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
• w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia);
• w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia oraz art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia),
• w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia),
• w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia),
• w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia).

4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom uprawnionym z mocy prawa oraz podmiotom świadczącym na rzecz Novum usługi niezbędne do wykonania umowy, podmiotom udzielającym gwarancji w przypadku skorzystania z praw gwarancyjnych; dostawcom systemów informatycznych i usług IT, operatorom pocztowym i kurierom.

5. W odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

6. Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie obowiązku prawnego przez okres niezbędny do osiągnięcia zamierzonego celu następnie zostaną poddane archiwizacji na zasadach określonych w przepisach prawa, z zastrzeżeniem wyjątków dotyczących przetwarzania danych na podstawie udzielonej zgody, które będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody lub ustania celu przetwarzania.

7.NOVUM zapewnia Pani/Panu realizację:
• prawa dostępu do podanych przeze mnie danych osobowych oraz prawo otrzymania ich kopii;
• prawa do sprostowania danych osobowych;
• prawa do usunięcia danych osobowych;
• prawa do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• prawa do przeniesienia danych osobowych;
• prawa sprzeciwu wobec przetwarzania podanych przeze mnie danych osobowych, jeśli przetwarzane są one w celu marketingu bezpośredniego.

8. Jeżeli wyraził/a Pan/Pani zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, jednakże nie wpłynie to na zgodność z prawem przetwarzania danych przez NOVUM przed datą cofnięcia przez Panią/Pana zgody.

9. Jeżeli uważa Pani/Pan, że dane osobowe są przetwarzane w sprzeczności z obowiązującym prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w przypadku ich niepodania niemożliwe będzie wzięcie udziału w procesach rekrutacyjnych.

11. Nie podlega Pani/Pan zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji o którym mowa w art. 22 Rozporządzenia, ani profilowaniu.